1393-05-06 13:04
2110
2
146
سرهنگ حسن نیا :

دیواره سازی پارک موزه دفاع مقدس استان شروع شده است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان گفت: کار دیواره سازی پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان شروع شده و با جدیت به کارمان ادامه می دهیم.

به گزارش گلستان ما ، عباس حسن نیا مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان در گرگان اظهار کرد: پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان در سالهای اخیر با کمبود بودجه مواجه شده است اما با توجه به اعتبارات محدودی که داشتیم تصمیم گرفتیم کار را شروع کنیم.

حسن نیا گفت: فعلا دیواره سازی محوطه ساختمانی پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان را شروع کردیم تا بعد از تامین اعتبارات لازم بتوانیم به سایر بخش ها نیز برسیم ضمن اینکه پیمانکار نیز طی مناقصه ای انتخاب شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت ساختمان اصلی پارک موزه دفاع مقدس حدود 5 هزار و 950 متر مربع تصویب شده است، افزود: اکنون یک هزار و 500 متر از این زیربنا برای ساختمان اصلی در حال ساخت است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان خاطرنشان کرد: این پروژه در سال 89 در ردیف بودجه ملی کشور قرار گرفت و یک میلیارد تومان نیز به آن اختصاص یافت اما تاکنون بیش از 60درصد آن اجرایی شده است .

عباس حسن نیا وجود این پارک موزه را برای گرگان و استان گلستان الزامی دانسته و اذعان کرد: شهروندان گرگانی بهترین لحظات شب قدر را در کنار شهدای گمنام تپه نورالشهدا سپری کردند و این می رساند که سرمایه گذاری در این نقطه به نفع گرگان می باشد./خبرگزاری بسیج

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مصطفی

خدا قوت، ولی ای کاش برای ساخت مکانی که قرار است یادآور خون پاک شهدا باشد از مکانی به جز نهارخوران و فضای جنگلی استفاده می شد .من به عنوان یک فرزند شهید به شما قول میدهم که اگر شهدا هم بودند رازی به این کار نمی شدند. چرا که فضای جنگلی که از بین برود دیگر جایگزین نمی شود. افسوس که این جا با نام پاک شهداء مزین گردیده است .خداییش باید تمام اقشار برای حفظ منابع طبیعی بکوشند

0
0
پاسخ
1393-05-13 00:12

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.